Over Blaak Administratie

Wij zijn uw financiële partner en betrokken bij uw business. Vakmanschap, persoonlijke betrokkenheid en nauwkeurigheid staan voorop. Onze relaties zijn zakelijk (het MKB, de ZZP’er) en particulier. U kunt voor uw administratie en belastingaangiftes bij ons terecht.  Alle kennis en ervaring is aanwezig om het u zo makkelijk en voordelig mogelijk te maken. Blaak Administratie is in 2009 opgericht.

Uiteraard zijn alle rechtsvormen bij ons goed bekend, zoals de eenmanszaak, V.O.F, maatschap of B.V. Graag adviseren wij u wat voor u de meest geschikte rechtsvorm is. Ook de begeleiding van omzetten eenmanszaak naar B.V. (of vice versa) behoort tot ons dienstenpakket. Wij ondersteunen de gehele bedrijfsvoering, van oprichting of overname tot en met verkoop of staking.

Wat we voor u kunnen betekenen

Administratie, financieel advies en belastingaangiftes:

  • Verwerken van uw gehele administratie, inclusief advies
  • Gebruik maken van onze gratis helpdesk, dus zonder extra kosten
  • Loonadministratie, inclusief loonstroken, aangifte loonheffingen, pensioenopgaven en jaaropgaven
  • Aangifte omzetbelasting en ICP, per kwartaal, maand of jaar
  • Elk kwartaal een tussentijdse conceptrapportage van resultaten
  • Opstellen uitgebreide jaarrekening voor zover noodzakelijk en/of gewenst
  • Jaarlijkse aangiftes, vennootschapsbelasting maar ook de (winst)aangifte inkomstenbelasting en de belastingaangiftes voor particuliere relaties