Allround medewerker boekhouding

Ben jij die integere, accurate boekhoudkundige medewerker die affiniteit heeft met verzekeringen en bereid is om (indien nog niet in het bezit) de nodige (WFT) studies te volgen? Ben jij enthousiast en stressbestendig en in staat om alle voorkomende boekhoudkundige taken te verrichten? Dan zijn wij per direct op zoek naar jou!

Wil je jouw carrière graag verder ontwikkelen? Reageer dan snel!

 

Functieomschrijving

Jij levert een belangrijke bijdrage aan de verwerking van de financiële administratie van zowel Blaak Verzekeringen als van onze externe relaties. Je hebt een belangrijke signalerende, ondersteunende en meedenkende rol. Je beantwoordt vragen van de directie en van relaties, zowel particulier als bedrijfsmatig. Je bent proactief en kunt zelfstandig maar ook als ondersteuning van het team je taken uitvoeren. Je bent gedreven en kunt goed schakelen met collega’s.

 

Wat ga je doen?

  • Boeken van in- en verkoopfacturen, voorraden, kas en bank
  • Verwerken van aangiften loon-, omzet-, en assurantiebelasting
  • Verwerken van jaarrekeningen, controles en begrotingen
  • Voorbereiden van betalingsopdrachten en batches
  • Bewaken crediteuren/debiteuren
  • Signaleren van afwijkingen in budgetten of overeenkomsten

 

Wat vragen wij van jou?

  • MBO/HBO werk- en denkniveau
  • Je bent in het bezit van een afgeronde boekhoudkundige opleiding (MBO niveau 4 of Praktijk Diploma Boekhouding)
  • Je hebt rekenkundig inzicht en inzicht in procedures binnen de administratieve organisatie
  • Je kunt werken met MS-Word/Excel/Outlook
  • Je kunt werken met geautomatiseerde administraties (bv Muis Software en DIAS)
  • Je beheerst de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Je bent bereid om te studeren of reeds in het bezit van enkele WFT diploma’s

 

 

Wat bieden wij jou?

  • Een interessante baan waar geen dag hetzelfde is en je veel eigen verantwoordelijkheid hebt
  • Een functie voor minimaal 32 uur
  • Onze investering in tijd en aandacht voor jouw groei en ontwikkeling, inclusief vergoeding van je studiekosten
  • Een regionaal kantoor met een goede bereikbaarheid en een informele sfeer
  • Een marktconform salaris met prima secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals korting op je verzekeringen en 27 vakantiedagen bij een werkweek van 40 uur
  • Een dienstverband voor bepaalde tijd met als doel een contract voor onbepaalde tijd

 

Wie zijn wij?

Blaak Administratie is een ambitieus bedrijf met ervaren en gedreven werknemers die gespecialiseerd zijn in het verwerken van verschillende administraties (MKB, ZZP en particulieren). Onze kwaliteitstandaard ligt hoog. Dat betekent dat wij van al onze medewerkers een proactieve, oplossingsgerichte en betrokken instelling verwachten.

Het je een gezonde werklust, kun je zelfstandig werken in teamverband in een dynamische omgeving? Dan is dit wellicht de uitdaging die je zoekt!

 

Zie jij jezelf wel zitten op ons kantoor?

Stuur je motivatie & curriculum vitae naar:

Blaak Administratie

Heumenseweg 3

6603 CW  WIJCHEN

 

vacature@blaak.nl

T.a.v. Marino Spanjaard

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.